Diere

Waarom sterf akwarium- of vistenks?

Pin
Send
Share
Send
Send


As u van vis hou, het u sekerlik 'n akwarium, en as dit so is, is dit waarskynlik dat u alreeds 'n moeilike tyd gehad het om te sien hoe een van u troeteldiere doodgaan. Nou, moet jy nie meer bekommerd wees nie, want in ExpertAnimal help ons u om dit te verstaan hoekom sterf vis en wat u moet doen om die kans te verminder dat dit weer gebeur.

'N Gesonde, kleurryke en vol lewensakwarium is alles wat u nodig het in u huis om van tyd tot tyd te ontspan en vrede te ervaar, dus die beste ding wat u kan doen om u troeteldiere vir hierdie voordeel te bedank, is om hulle behoorlik te versorg. Die versorging van u vis beteken veel meer as om hul dieet, 'n skoon omgewing, waterbeheer, temperatuur, ligte insette en ander aspekte te monitor, is noodsaaklik vir die behoorlike instandhouding van 'n akwarium.

As u in detail wil weet wat is die hoofoorsake van die dood van visse in akwariums en wat u moet doen om die lewensgehalte van u gunsteling-swemmers te verbeter, lees en ontdek waarom die akwariumvis doodgaan.

Gestresde en siek vis

Visse is baie sensitiewe diere en een van die algemeenste oorsake van dood in akwariums is te wyte aan siektes wat onder meer veroorsaak word deur die spanning wat hulle ly.

Siek vis
As u 'n gespesialiseerde winkel vir u troeteldiere wil aanskaf, moet u oplet na die mees algemene simptome wat u waarsku dat 'n vis gespanne of siek is.

Die sigbare eienskappe van siektes waarna u moet kyk, is:

  • Wit kolle op die vel
  • Vinne gekap
  • Vuil akwarium
  • Bietjie beweging
  • Vis swem sywaarts
  • Vis drywende kop

As een van die visse wat u wil koop, een van hierdie eienskappe het, beveel ons aan dat u dit nie kry nie. Selfs al het nie alle visse hierdie simptome nie, is dit waarskynlik dat almal besmet is as hulle die vistenk met siek burger deel.

Die visbuffer
'N Verdere belangrike aspek wat u in gedagte moet hou, sodat u visse nie stres en siek word nie, is die oordrag van die winkel na die tuisakwarium. Later sal ons die kwessie van water bespreek, maar vir die oordrag, beveel ons aan dat u direk huis toe gaan nadat u die vis gekoop het en natuurlik vermy dat u die sak met die diere binne skud.

Nog 'n rede wat baie spanning by vis opwek, is die konglomerasie van individue. As daar baie visse in klein afmetings is, kan dit so wees dat hulle mekaar tref, hulself beseer en hul spanningsvlak aansienlik verhoog.

U vistenk is miskien groot genoeg, maar wees versigtig as u die water skoonmaak en verander, want dit is in daardie tyd dat die vis geneig is om in emmers te wees, of die ruimte in u akwarium verminder deur die verlies aan water . Vermy dat hierdie situasie te lank verleng word, aangesien hierdie skokke tussen visse en die spanning wat dit aan ons troeteldiere meebring, die voorkoms van ander siektes kan bevorder.

Sensitiewe diere
Pragtig maar baie delikaat. Vermy ten alle koste dat u vis episodes van spanning ervaar, op hierdie manier sal u die voorkoms van ander siektes voorkom, en nog belangriker, hul voortydige dood.

As u die akwarium van u stad besoek het, het u sekerlik die waarskuwingskennisgewings gesien wat sê "slaan nie die glas nie" en "Moenie foto's met flits neem nie"Ons beveel aan dat u dieselfde geskenke op u tuisakwarium toepas.

Soos ons al gesê het, is visse baie gevoelige en eng diere, so dit is nie goed vir u gesondheid om u glas in u vistenk te slaan nie. Onthou dat hoe meer spanning u ly, hoe groter is die kans dat u siektes en sterf. Wat die flitse betref, pas ons dieselfde reël toe: vermy om u vis bang te maak. Solank u lewensgehalte optimaal is, sal u hoop op oorlewing toeneem.

Water: die wêreld van vis

'N Ander oorsaak van die dood van visse in die akwarium hou direk verband met hul bestaan: water. Onbehoorlike waterbehandeling, beide wat betref temperatuur, netheid en aanpassing, kan dodelik wees vir ons troeteldiere, daarom moet u hierdie gedeelte deeglik ondersoek in wat u moet weet om die water van u vistenk te bestuur.

Ammoniak en suurstofbeheer
Twee faktore wat baie teenwoordig is in die lewe van ons visse, suurstof is die lewe, en hoewel ammoniak nie die dood is nie, is dit baie naby daaraan. Ammoniakvergiftiging en verdrinking weens 'n tekort aan suurstof is twee van die algemeenste oorsake van visdood in akwariums.

Om te verhoed dat u vis verdrink, moet u onthou dat die hoeveelheid suurstof wat in die akwariumwater opgelos is, beperk is. Kyk na die hoeveelheid en grootte van die vis wat u kan hê volgens die grootte van u akwarium.

Die uitskeiding van die vis, die ontbinding van voedsel en dieselfde dood van lewende wesens in die akwarium, gee ammoniak af, so as u nie wil hê dat u vis vroeër moet doodgaan nie, moet u die vistenk skoon hou.

Om die oorskot van hierdie giftige residu te verwyder, sal dit voldoende wees om gereeld gedeeltelike waterveranderings aan te bring en 'n goeie filter vir u akwarium te laat installeer, wat benewens die verskaffing van suurstof verantwoordelik is vir die verwydering van al die stilstaande ammoniak.

Skoon water maar nie soveel nie
Om die water in 'n akwarium te hou, is nie so eenvoudig soos dit lyk nie. Benewens die hulp wat 'n gehaltefilter bied, moet die water in 'n akwarium van tyd tot tyd hernu word en as ons onthou dat visse baie sensitiewe diere is, kan hierdie proses vir hulle traumaties wees.

Wanneer u die water van 'n akwarium hernu, moet u benewens die inagneming van wat ons genoem het om nie te veel vis in beperkte ruimtes te versamel nie, ten minste 40% van daardie "ou" water hou en met nuwe water. Anders sou die vis nie by die verandering aanpas nie en sterf. Hierdie ou water moes behandel word om soveel as moontlik ammoniak te verwyder om met die nuwe een te meng en sodoende die vloeistofmedium in u akwarium te hernu.

Aan die ander kant, moet die nuwe water vir die akwarium nooit kraanwater, chloor en kalk in die water wees nie, wat vir die mens skadelik is, kan u vis doodmaak. Gebruik altyd drinkwater en probeer, indien moontlik, nie enige vorm van bymiddels bevat nie.

'N Ander belangrike aspek is om buitensporig skoon materiale te gebruik. Maak seker dat die emmers waar u die water of die vis self giet, van die ou water het, of ten minste moet u seker maak dat hulle absoluut geen seep of skoonmaakprodukte het nie. Moet in elk geval nie vergeet dat u nooit dieselfde produkte waarmee u u huis skoonmaak, kan gebruik om u akwarium of die materiaal wat in kontak met die vis is, skoon te maak nie.

Ondanks die bemeestering van die kuns om vis te versorg, is dit moontlik vir iemand om af en toe te sterf of siek te word sonder waarskuwing. Moenie daaroor bekommerd wees nie, soms vrek visse sonder enige oënskynlike oorsaak.

Die belangrikste is om die aspekte wat ons reeds genoem het, in gedagte te hou, en natuurlik altyd gesonde verstand te gebruik. As u weet dat visse sensitiewe en delikate diere is, maar u skielik behandel, het u miskien die antwoord op die vraag hoekom sterf akwariumvis.

Ons nuutste aanbevelings is:

  • Hanteer dit saggies en versigtig wanneer u die water in die vistenk vervang
  • As u nuwe vis aanskaf, stel u hulle gewelddadig in die akwarium voor
  • As u besoekers het of daar klein kinders by die huis is, moet u nie die glas van u akwarium slaan nie
  • Moenie dit oordoen met die kantel nie>

Hierdie artikel is suiwer informatief; op ExpertAnimal.com het ons geen mag om veeartsenykundige behandelings voor te skryf of om enige vorm van diagnose te maak nie. Ons nooi u uit om u troeteldier na die veearts te neem indien hy enige toestand of ongemak ervaar.

As u meer artikels wil lees wat soortgelyk is aan Waarom sterf akwariumvis?, beveel ons aan dat u na die afdeling Ander gesondheidsprobleme gaan.

Waarom sterf my visse? - 8 redes

Dit kan 'n geval van die nuwe tenksindroom wees. Dit is die term wat gebruik word wanneer visse siek word of sterf in 'n nuut gevestigde akwarium. Dit is natuurlik dat visse ammoniak produseer en dit word geskep wanneer die afval deur die vis in die water vrygestel word. Oormaat visvoer en puin verrot ook in die tenk en dit kan ook ammoniakvlakke verhoog.

Sommige mense kies om sonder vis te fiets as hulle eers 'n tenk koop om die akwarium te vestig en dit voor te berei sodat dit 'n veilige omgewing is vir die vis om in te floreer sodra hulle bekendgestel is. 'N Siklus sonder vis kan 'n ingewikkelde proses wees, maar dit behels basies die nabootsing van die veranderinge wat sou plaasvind as vis in 'n tenk gevoeg word, maar sonder vis. Dit beteken dat u self die ammoniak in die tenk moet voeg om die filter ryp te maak, sodat die omgewing nie skade berokken as u die vis byvoeg nie.

Die meeste mense voeg hul eerste visse egter 'n week nadat hulle dit opgelos het, sonder enige probleme by die akwarium. Probleme kan opduik selfs as u nie behoorlik versorg word nie. As u onlangs vis verloor het of u vis siek geword het, is ons gids tot moontlike oorsake van probleme.

1- Swak waterkwaliteit

Waterkwaliteit speel 'n belangrike rol in die sukses van u tenk, en as dit nie op peil is nie, kan u vis die finale prys betaal. Ammoniak en nitriet is net twee van die vele algemene probleme wat u mag ondervind tydens die versorging van 'n akwarium, en albei kan u vis benadeel.

Verskeie dinge kan tot ammoniak lei, soos visafval, voedselrommel wat aan die onderkant van die tenk vrot, en dooie visse wat nie vinnig verwyder word nie. Oorvoeding van visse is 'n gewoonte wat beslis die moeite werd is om te vermy.

2- Onvoldoende waterveranderings

As u nie gereeld waterveranderings maak nie, sal die visafval en kospuin in die tenk bly. Die filter van 'n vistenk speel 'n groot rol in die uitskakeling van voedsel en vullis, maar dit kan steeds help om vars water gereeld by te voeg, sodat probleme nie voortgaan om te sirkuleer nie. Daar moet ten minste een keer per week waterveranderings aangebring word, en u moet binnekort na die aankoop van u vistenk in die gewoonte kom, iets wat wag op probleme voordat u die akwariumwater gaan verander. .

Om te verseker dat die watergehalte goed genoeg is vir u vis, kan die gebruik van 'n ontledingskit van groot nut wees.

Dit kan u verbaas, maar soos mense, kan visse maklik gestres word en dit kan sleg wees vir u gesondheid. Hoe meer spanning hulle ervaar, hoe meer waarskynlik is dit dat hulle siektes opdoen en hoe meer veg hulle om hulle te beveg. Spanning kan veroorsaak word deur versteurings soos harde geluide, onnodige veranderinge in die substraat, die plasing van die hande in die visbak en die intimidasie van ander visse. Dit is beter om nie die vistenk te versteur nie, tensy dit absoluut noodsaaklik is.

Om te verhoed dat visse met mekaar rommel, is dit die moeite werd om na te gaan of die vis wat u koop, versoenbaar is voordat hulle in die tenk geplaas word. Sommige visspesies kan nie in harmonie leef nie, en jy kan vind dat een of twee visse ander in die tenk jaag of hul vinne afsny.

4- Oorvol

Oorvol is 'n algemene vismoordenaar. Baie akwarium-eienaars kan weggevoer word as hulle vis koop, en hulle koop te veel vir die grootte van die tenk. Nie net gee dit vis minder ruimte om te beweeg nie, dit verhoog ook die kans op 'n ammoniakprobleem. 'N Goeie reël om te volg is slegs een cm vis per liter water. Dit help u om te bereken hoeveel vis u kan hê, met inagneming van die feit dat nie alle visse ewe groot is nie.

Selfs as u nie te veel visse in u tenk het nie, kan u amper ammoniak in die tenk laat styg en sodanige skielike en dramatiese verandering kan die vis vinnig doodmaak as hulle van skoon water af hardloop om in te swem. Dit is die beste dat u u visse bietjie vir bietjie in die akwarium voorstel en sorg dat u hulle goed akklimatiseer. Kyk na ons gids wat verduidelik hoe u vis in u vistenk kan voeg vir meer inligting oor akklimatisering.

137 kommentaar:

wonderlik, die raad het goed gelyk

Dankie vir u boodskap, u kan ook 'n onderwerp voorstel waarop u inligting wil leer ken.

8 Oktober 2010, 13:58 Anoniem gesê.

DANKIE X DIT WENKE EK SAL HULLE BAIE VIND VIR MY VOLGENDE VISSE, XK IS ALTYD GEKOOP, EN EK BEGIN XK, EK WAS ALLES MET SOAP, EN DIE VISSE HET MY MET SWEME VUL, EEN MEER VRAAG, EK DINK EK MOET DIE VISSER KEE MAAR EK MOET DIE VISSERY WEER WAS OM DIE SEAP-RESTANT TE KIT? EK WIL NIE MY MY NUWE VISSERYE VOLLEDIGE FONDSE WEER /

Geagte leser, dit is die idee, wees nuttig vir ons gebruikers.
Ons beveel aan dat u dit met warm water was en 'n spons (of skottelgoedwasser) hou om dit langs die kos te hou, sodat niemand tuis dit met seep kan gebruik nie. Moenie vergeet om ons op facebook te deel nie.

23 Oktober 2012, 11:05 Anoniem gesê.

Hallo. Ek bedank u vir die raad en natuurlik sal ek dit in ag neem :), net u kon my vertel hoe ek die towerstaf met die haak en broekiekouse kan maak, ek het dit op die internet gesoek, maar dit is nie.
vooraf dankie !!

In enige veeartsenykundige of akwarium pakhuis kry u 'n baie lae prys om vis oor te dra.
Groete aan ons leser.

4 Januarie 2013, 20:59 uur nerea gesê.

Ok, ek weet hoekom hulle sterf

7 Januarie 2013, 19:33 nerea gesê.

En hoe kan u hom red om soos hierdie e te sterf :-D

Liewe Nerea,
Die blognota is uitgebrei met advies van kundiges en baie mense wat vis in hul huise het.
Groete!

12 Januarie 2013, 21:53 Anoniem gesê.

Dankie: ek sal dit baie ernstig opneem. Ek het nooit dinge met seep gewas wat ek al geweet het nie, maar my twyfel is: ek was die vistenk sonder seep en alles behalwe. Ek was die water heeltemal in die vistenk en gooi 'n vloeistof in om die chloor uit die nuwe water waarvoor ek geplaas het te verwyder, wat nuttig is vir?

Beste leser:
Dit is baie belangrik dat die vloeistof bygevoeg word, die belangrikste is dat u dit sonder die vis binne doen en laat rus sodat die aanvanklike konsentrasie wanneer u dit by die water voeg, nie direk aan enige vis raak nie, dit sal u ook tyd gee om die Chloor u akwarium.
Beste groete,
ADMINISTRATEUR

Ek was mal daaroor dankie vir al die inligting wat u baie goed verduidelik. : D Ek het twyfel gehad watter tipe asyn word gebruik? , Asyn, kos vir mense? Baie dankie, jammer vir onkunde, ek is eerste hierin

Liewe Daniela,
Die asyn is dieselfde as die kombuis, wit van vrugte, maar moenie vergeet hoe belangrik dit is om dit te spoel nie, maak dit baie skoon, maar die afval (wat baie goed skoongemaak het) sou alles verwoes.

15 Februarie 2013, 9:34 Anoniem gesê.

Ek was mal oor die wenke, ek het al van alles kennis geneem, die naweek neem ek voordeel en was alles! Dankie!

Baie dankie vir u kommentaar, ons hoop ons het u met iets help!
'N Groet

22 Februarie 2013, 20:57 Anoniem gesê.

Hallo, ek dink jou blog is wonderlik, ek wou weet of 'n donderstorm stresvol kan wees om dood te gaan, die visbak was naby die venster waar die storm duidelik waargeneem is, dit kan die rede wees, (10 van 14 visse in 'n paar uur)

Na u vraag het ek met 'n bekende kundige beraadslaag, en hy sê vir my dat die algemeenste in hierdie gevalle 'n elektriese lading is wat 'n elektriese styging in 'n toestel wat in die visbak is, kan veroorsaak, hoewel dit nie 'n doodsgevaar uitskakel nie. as gevolg van die skielike geluide, alhoewel hulle nie almal sou sterf nie en terselfdertyd nie die oggend na die storm enige pyn sou sien nie.

Baie van ons lesers het ons gevra of daar 'n vis "skoon vistenks is" en wat is die naam van hierdie dier, om u vrae te beantwoord, kan ek u vertel dat daar 'n vis is wat vistenks skoonmaak, genaamd PLECOSTOMO, en die funksie daarvan is om die Alge en onsuiwerhede in die glas, of plastiek.
U kan in u gewone winkel vra of dit versoenbaar is met die res van die vis wat u in u akwarium het.
'N groet.
BLOG-ADMINISTRATEUR

12 Maart 2013, 12:23 Anoniem gesê.

Een vraag wat ek skoongemaak het, het al die water uitgehaal. Ek het die gewigte in 'n emmer met water geplaas terwyl ek die gewig skoongemaak het. Toe ek die gewig en die klippe skoongemaak het, plaas ek dit weer op die gewigte, en na 'n rukkie het ek 'n hele laag gehad, weet ek nie dat ek op die oppervlak van die water in die weegter was en die volgende dag die dooie gewigte gehad het nie? dankie

Die emmer wat u gebruik, is dit net vir die skoon water van u vis? Of is daar ook die vloeistof en mop of mop om die vloer te slaan?
Hulle sterf vergiftig, selfs as u die houer was, bleikmiddels en skoonmaakmiddels in die emmer of emmer ingebed bly (soos ons dit in Spanje noem), gebruik 'n enkele emmer daarvoor en gaan die oordraginstruksies na.
Groete en hoop dat u hierdie keer gelukkig is.
Die Administrateur

1 Junie 2013, 10:54 Anoniem gesê.

Hallo !! Ek het 'n vraag om te sien of u dit kan beantwoord. Onlangs het ek met 'n akwarium begin (6 maande met een van 260 l) aan die begin, het ek probleme gehad, want die vis het ondanks die watervlakke goed gesterf sonder om tekens van iets te toon. Na drie maande hou ek op met verbygaan (nou het ek ongeveer 15 verskillende visse), en die probleem wat ek nou het, is dat al die visse wat ek op die glasskoonmaakmiddel sit, tussen 10 minute en 'n paar dae sterf. Ek het al probeer met brivifilis, winderige vis. Ongeveer vyf of ses spesies. Ek verstaan ​​nie hoekom hulle sterf nie en die res is perfek. raad

Beste leser,
Alhoewel ons nie met sekerheid die sterftes kan verklaar nie, maar eerstens is die visse wat 'limpi-vistenks' genoem word, meer fyner is as normaal, en soms kan die dood daarvan te wyte wees aan onversoenbaarheid met die ontlasting, byvoorbeeld van die ander visse. let daarop dat hulle alles eet), ook 'n oormatige konsentrasie van een of ander toevoeging of bloot temperatuur.
Kyk of dit moontlik is met die naam van die vis en die omgewingstoestande, en vra ook die ander soort vis.
'N Gesondheid, en ons hoop dat u ons sal vertel wat die oorsaak daarvan was.
DIE ADMINISTRATEUR-

Ek twyfel of ek 20 persent van die water leeg wil laat, maar wat kom daar in die bodem op? Ek het 'n antwoord nodig, want my kleintjies maak binnekort skoon dankie :-)

Beste leser:
U kan 20 persent van die water agterlaat, maar haal dit uit in 'n houer van bo af (die visse het dit êrens anders), sodat u die bodem, die klippies en die res wat u het, kan skoonmaak en dan die water wat u uitgehaal het, kan teruggee , laat dit regkom en gaan voort met die prosedure.
Beste groete,
DIE ADMINISTATOR

Ek twyfel of dit goed is om slakke met varswatervis te meng? (Goldfish)

Liewe Juan,
Dit is nie 'n goeie idee vir 'n medium of klein akwarium nie, maar u kan dit in u gewone winkel raadpleeg.
Beste groete,
DIE ADMINISTRATEUR

17 Julie 2013, 18:00 Anoniem gesê.

Goeie middag Ek het 2 weke gelede begin met 'n 13 l vistenk vir vars en koue water vis. Koop twee ornamente en 4 visse. Gister het ek besluit om een ​​van hulle te verwyder omdat hulle baie binne kom (dit is 'n smal vat) en ek is bang om vas te sit. Twee visse het vandag dood verskyn, en die ander twee vanmiddag. Ek verduidelik nie.
Wat kan die rede wees? Om die sieraad aan die katjie te laat sit?
Nog 'n vraag: dit is vreemd dat hulle hulself aan die waterfilter laat vassteek. Hoekom?

Beste leser,
Daar was sekerlik 'n soort besoedeling in die water, in die hand wat u ingebring het, soos parfuum, seep en enige ander verbinding. As hulle die filter nader, kan dit die suurstofkonsentrasie in die water wees en uiteindelik die algemeenste: vis As 'n winkel is hulle al baie kere geslaan en gestres en weerstaan ​​hulle nie die verandering van habitat nie.
'N groet.
DIE ADMINISTRATEUR

23 Julie 2013, 09:27 am omar Barragan gesê.

Dankie, baie duidelike uiteensetting, ek dink ek het water in die vistenk gevoeg met 'n glas wat in die skottelgoedwasser was en die skoonmaakmiddel moet oorbly.

Geagte Omar,
Dankie dat u tyd gemaak het om 'n opmerking te lewer, en ons sal vertel hoe dit met alles gegaan het.
Beste groete,
DIE ADMINISTRATEUR

29 Julie 2013, 9:47 Anoniem gesê.

Ek het meer as 20 jaar vis, en onlangs het ek 'n nuwe, groter een gebou, ek eet dit altyd en sit 12 visse (carapius en teleskope) heeldag baie goed en die volgende dag het 2 dooies wakker geword, en gedurende die dag is hulle almal dood , die enigste ding wat anders is, is dat jy lig en 'n glasdeksel plaas. Die vistenk het 'n filter, belugter met twee uitlaatpunte, 'n ornament en 'n verspreider.

Beste leser,
Soms, as daar nie 'n duidelike verklaring vir die sterftes van die vis is nie en as dit goed gedoen word, kan ek u sê dat dit in hierdie gevalle is as gevolg van faktore buite hul verantwoordelikheid, in die geval van vis wat in die winkels gekoop word, kan dit kom gestres, geslaan, met infeksies en sterf dan in jou visbak. Dit gaan alles oor die manier waarop hulle in vistenks uitgestal of oorvol word. Dit alles voordat u dit koop.
Beste groete,
DIE ADMINISTRATEUR

30 Julie 2013, 9:44 Anoniem gesê.

Ek het twee vis, een wyfie en een mannetjie, drie weke gelede het ek hulle gekoop en hierdie Maandag lyk die mannetjie dood en ek verstaan ​​nie wat kon gebeur het nie, die wyfie is baie goed en het geen simptome van siek wees nie.

My akwarium het 'n sieraad versier. Dit was 'n kasteel, ek het klippe gehad, ek het klein seewier en die visbak medium en ek het alles om te lewe, want ek het gesterf, ek het metileenblou gesit en 'n versierder het dit verander toe ek dit uit die vis haal visbak en sit dit terug.
Ek het my vis Leo gebel en in die derde week het hy hom baie sleg begin sien, hy het elke keer na die oppervlak geklim en afgegaan en stil gaan staan. As ek neergesak het en dit altyd goed gevoed het, het ons soms die vinger gesit om die helder water te beweeg en altyd my hand te was en die water te skuif, want ons het nie die filter nie, en ek het jammer gevoel, help my asb.

30 Julie 2013, 18:11 Anoniem gesê.

My akwarium het reeds 1 week en 3 dae verouder. Toe die ingedampte water aangevul het, het ek opgemerk dat in die filter 'n paar bruin haartjies en ook in die vulkaniese rots uitgekom het, hulle is maar min, maar ek wil graag weet of dit normaal is, of hulle sal meer versprei, of Hulle sal na 4 weke verdwyn.
data:
20 liter akwarium
Dit het 'n hoekfilter
Dit het 'n vulkaniese rots
Dit het gruis
Daar is geen plante nie
Vandag het ek die water wat ingedamp is, vervang met ontloerde water.
Die akwarium het geen direkte kontak met die son nie.
Dit het geen lamp nie.

4 Augustus 2013, 0:13 Anoniem gesê.

Baie belangrike raad vir die skoonmaak van die tenk. Ek het net 'n klein een met 'n bietjie vis gekoop. Oor twee dae het die water bewolk geword. Dit sal verskuldig wees. 'N Ander ding is dat die visse agter in 'n ornament (kasteel) gehou word. Waarom gebeur dit? Ek waardeer dit baie. U hulp.

Beste leser,
Die eerste is omdat u nie metileenblou of bymiddels in die regte hoeveelheid vir die grootte van die vistenk bygevoeg het nie. U kan dit gaan kyk by die winkel waar u dit gekoop het.
Die tweede een as dit nie by die suurstofuitlaat is nie, kan wees bloot omdat hulle daardie plek "hou", en daarom verkies om daar te stop, kan u probeer om die figuur te skuif en u klein diere te leer ken.
Dankie vir die lees,
groete
DIE ADMINISTRATEUR

20 Augustus 2013, 04:59 uur AL AL ​​gesê.

GOEIE DAG EK WIL WEET WAT IS DIE REDE WAT MARINE IN MY VISSERIGE MARINA GEVIS AS OKSIDE IN DIE GLAS

23 Augustus 2013, 06:57 uur AL AL ​​gesê.

EN WAT MOET EK DOEN?

Hallo Alain,
U moet die glas diep was, en volgens die instruksies wat u moet uitvee en die hele deel van die glas met 'n nat lap was en met vet sout (of seesout) skrop, gebruik die sout as spons (spons) om die borsel te borsel. mure.
Dan moet u baie goed spoel, met 'n skoon en klam lap verwyder alle oortollige produkte om u vis uiteindelik in te voer.
Beste groete,
DIE ADMINISTRATEUR

24 Augustus 2013, 10:29 Anoniem gesê.

Ek gaan nog 'n meer effektiewe advies gee, met 'n weeklikse instandhouding van glasskoonmaak en waterveranderings van 30%, en die skoonmaak van filters as hulle daaraan raak (altyd met akwariumwater en nooit met kraanwater nie), die water van die water kraan dood al die gunstige bakterieë van die filter as gevolg van chloor, daarmee sal u 'n wonderlike akwarium hê. Ek het 'n mate van barbaarsheid gelees, soos om 80% van die water te verander, om uit te stap en vis te sit om dit tot die maksimum te spanning en om die skoon te maak. versiering wanneer dit is waar die voordelige bakterieë geïnstalleer word, as u 80% van die water verander en die versiering terselfdertyd skoonmaak, sal u die akwarium met die bevolking van voordelige bakterieë tot die minimum beperk, met die risiko dat dit 'n nitrietpiek sal hê. of ammoniak, my ervaring as 'n akwarium-aanhanger is 20 jaar, groete vriende

5 September 2013, 9:06 Anoniem gesê.

Ek het vergeet om die akwarium goed te onderhou, hou altyd die volgende in gedagte:
Waterparameters wat u vis benodig, is altyd in optimale toestande, veral ph, kh, gh en nitrate.
'N Goeie oksigenasie wat die oppervlak van die water met die filter van die filter breek.
Die kermis nooit in oormaat voed nie.
'N Goeie organisasie van individue oorbevolk nooit en kies goed versoenbare spesies.
Daarmee het u 'n akwarium in optimale omstandighede, en baie vreemd sal u ook akwariums in die akwarium hê.
Vir diegene wat 'n nuwe akwarium gaan sit, fiets die eerste maand, moet daar in daardie maand geen visse sit nie
groete

Beste lesers,
Natuurlik is u spesialiste in AQUARIANS, ons waardeer u voorstelle baie goed, en ons beskou dit natuurlik as geldig (gegewe die verduideliking en logika daarvan). As u in Spanje is, kan ons u een van ons nuuskierige advertensiegeskenke heeltemal gratis stuur, stuur ons net 'n e-pos na @ skoonmaakwenke en vertel ons watter opmerking u kommentaar gelewer het en hoe u die aanbeveling ken,
Beste groete,
DIE ADMINISTRATEUR

9 September 2013, 11:03 Anoniem gesê.

Goeie aand, ek wil weet of die water in my vistenk goeie oksigenasie het, my visse bly die laaste tyd soos suurstof inneem en in die eerste plek het hulle nie

Beste lesers,
Met betrekking tot die vraag wat ons leser stel, wil ons weet of iemand ons in hierdie verband kan begelei; dit is baie belangrik dat hulle ons sal raadpleeg oor kwessies of twyfel wat die nuwe eienaars van akwariums of vistenks kon oplos.
Dankie vir jou insette,
Jammer dat ons u twyfel nie kan oplos nie, maar ons hersien dit weer:

VRAAG: Ek wil graag weet of die water in my vistenk goeie oksigenasie het, my visse bly die laaste tyd soos suurstof inneem en voordat hulle dit nie gedoen het nie?

Ons waardeer u insette.
'N groet.
DIE ADMINISTRATEUR

10 September 2013, 12:56 Anoniem gesê.

As die vis naby die oppervlak is, is dit te wyte aan 'n gebrek aan suurstof in die res van die akwarium. Watter soort filter het jy? om te sien of dit die akwarium suurstof maak. En jy kan dit met 'n oksygenator oplos deur borrels in te voer en die water te suurstof. groete

Beste leser,
Baie dankie vir u navraag, en dan terugkeer na die vrae van ons vorige leser, as die vis naby die oppervlak sit, dit te wyte is aan 'n gebrek aan suurstof. En ons kundige vertel ons vriendelik dat die oplossing soos volg is:
1. Gaan die tipe filter na.
2. U kan dit met 'n oksigenator oplos deur borrels in te voer en die water te suurstof.

Groete en dankie vir u insette!
DIE ADMINISTRATEUR

11 September 2013, 10:53 Anoniem gesê.

Ek het 14 klein vissies gekoop en hulle het doodgegaan
Ek was die viskom elke 8 dae, want as ek dit nie doen nie, begin ek doodgaan, raak die water vinnig vuil. Ek wil weet hoekom dit nou gebeur, dan het ek niks anders nie.

20 September 2013, 23:11 Anoniem gesê.

U moet die grootte van u vistenk in ag neem, hoeveel suurstof u ontvang, en baie belangrik dat u 'n skoonmaakfilter moet plaas, sodat u die vistenk nie so baie was dat u dit baie stres en sterf nie.

Beveel u enige skoonmaakfilter aan?

Uitstekende raad van die leser,
Aan die gebruiker wat 14 klein vissies in 'n akwarium gehad het en die water baie vinnig vuil geword het, het hulle ook doodgegaan, het die leser daarop gewys:
U moet rekening hou met die grootte van u vistenk, hoeveel suurstof u ontvang, en dit is baie belangrik dat u 'n skoonmaakfilter moet plaas, sodat u die vistenk nie so baie was dat u dit baie spanne maak en doodgaan nie.
Dankie vir albei.
Die uwe,
DIE ADMINISTRATEUR

En aan kundiges op die gebied, stel ons die nuwe vraag, vra Andrea die volgende vraag:
Is daar iemand aanbeveel om die filter skoon te maak?
. kan ons u help

23 September 2013, 21:42 Anoniem gesê.

Ek is baie ontsteld, my visse sterf, hulle is nie almal op een slag nie, maar 'n week gelede is 'n engelvis, nou is 'n guppy besig om dood te gaan en dit is nie omdat dit so is nie. 'N Maand gelede het ek die water heeltemal verander (FOUT), dit was omdat ons 'n maand buite was, en sommige dood is en nie in die visbak was nie (hulle sou dit geëet het), en ons het besluit om al die water te verander en goed skoon te maak (sonder seep) . Volgens die seun wat in die troeteldierwinkel werk, is al die parameters voldoende, en dit is alles reg, alhoewel ek nog steeds laag is, want dit kan wees? (Ek het tans 2 guppies (een maxo en een wyfie) in die vistenk, 3 mollys, 1 skalaar, 3 neons, 1 zebrite, 'n albino corydora en 'n glasskoonmaker (ek kan nie haar regte naam goed onthou nie). l.

25 September 2013, 18:57 Anoniem gesê.

Ek het ook waterfilter, verwarmer en suurstof. Ek voeg u bakterieë weekliks by en maak gereeld u veranderinge. Ek sal baie dankbaar wees as iemand weet dat dit verskuldig is. Dankie

Beste leser,
Ons is baie dankbaar teenoor Advicedelimpcs.com omdat ons sien dat ons lesers (kundiges op die gebied) ons gehelp het om 'n paar vrae wat deur u geopper is op te los en dat dit vir u gewerk het.
Ons wil hê dat u ons moet help met die vraag van ons leser wat lyk asof dit in orde is, maar net dat ons nie die versoenbaarheid van die genoemde soorte vis opgelet het nie.
Dankie vir u hulp!
DIE ADMINISTRATEUR

25 September 2013, 10:41 uur Anoniem gesê.

wanneer het jy al die water in die akwarium verander? que hiciste con los peces? los volviste a meter rapidamente sin ciclarlo?

27 de septiembre de 2013, 22:05 Anónimo dijo.

Hola compañeros, respecto al lector que tenia el problema de los peces que estan en la superficie , efectivamente es por falta de oxigeno , ( en ocasiones puede ser algun tipo de enfermedad) pero si es debido a falta de oxígeno tienes que oxigenar mas bien como te han dicho ya poniendo algun oxigenador o añadiendo una bomba de reecirculación siempre orientada a la superficie ya que el oxígeno se encuentra en los dos o tres cm en la superficie y lo que tienes que conseguir es una circulación del agua es decir que el agua de la superficie baje y la de abajo suba a recoger oxígeno, al lector de la filtración te aconsejo siempre filtros externos dando mas capacidad de filtración y alojamiento a las bacterias beneficiosas y dejando mas espacio a los peces en el interior del acuario, pon un filtro externo que como minimo te filtre 5 veces el contenido del acuario a la hora y si el acuario es muy grande y te hacen falta dos filtros pues pones dos, y al lector que seble mueren los peces , NUNCA CAMBIES EL TOTAL DEL AGUA, seria como empezar de nuevo y seguramente se te mueren por intoxicación de amoniaco o nitritos, no obstante siempre hay que mirar bien la compatibilidad de los peces y no todos viven en los mismos parametros de dureza , ph y demas, el tener peces no es solo llenar una pecera y ala a meter peces, es un proceso mucho mas delicado un saludo a todos

Estimado Lector,
(el que da la recomendación inmediatamente anterior a éste mensaje)

Agradecemos muchos su colaboración, si estas en españa puedes escribirnos al correo [email protected] y dejarnos tus datos para enviarte completamente a casa uno de nuestros regalos publicitarios.
Gracias por ayudarnos, tu nota le vino de maravilla también a uno de nuestros editores.
Beste groete,
EL ADMINISTRADOR.

28 de septiembre de 2013, 14:13 Anónimo dijo.

Si alguien quiere saber de peces y su mantenimiento, que vaya a una pagina especializada, y no a esta mierda de blog de limpieza, que lo único que hace es hablar sin tener ni idea de peces.

SE OS TENÍA QUE CAER LA CARA DE VERGUENZA. pues mucha gente solo verá la cabecera de la página, y si lo pone en práctica todos sus peces moriran. y ya que parece que el administrador no quiere que se vea este comentario, lo volveré a escribir una y otra vez hasta que se borre o corrija en su totalidad este briconsejo de limpieza. 'N groet.

Estimado Lector,
para consejosdelimpieza.com no es problema ningún mensaje, todos se pueden leer y las opiniones son libres. Tenemos 30 mil visitas diarias de las cuales 12 mil son usuarios frecuentes.
Para el caso de una nota como ésta, lo importante es lo siguiente:
1. Pretende dar un acercamiento sobre el tema y la importancia radica en que (como puede constatarlo), el 80% de la nota se trata de reflexiones y consultas, en las cuales los "expertos" preocupados por que las demás personas hagan correctamente los procedimientos de sus peceras o acuarios (como usted), orientan las personas que hacen preguntas y consultas sobre la razón, así resuelven las dudas de las demás personas en lugar de mostrar su preocupación insultando la web.
2. Si bien, nuestra web no pretende ser especializada en peceras (no hay ninguna publicidad de empresas relacionadas en la nota), las personas que que como usted llegan a nuestro portal al consultar sobre temas relacionado con la mortalidad de los peces (2.200 diarias), llegan en primer lugar a Consejosdelimpieza.com por que el algoritmo de los buscadores como por ejemplo Google, ha asumido que una de las razones por las que mueren los peces tiene que ver con la limpieza de la pecera, como nuestra web ya tiene un prestigio en los temas de limpieza y en habla hispana, los buscadores la ubican incluso por encima de vendedores de peces, peceras y blog de aficionados, otra parte se refiere al mantenimiento SEO, y la moderación diaria de comentarios, además de la "cero" publicidad que hace que no haya ninguna intención ni comercial ni de ninguna índole al salir en los resultados. Que volvemos a resaltar es una cuestión que escapa a nuestro control.
3. Si esta muy preocupado, cree una web, trabaje, póngala en los primeros lugares e instruya a todo el mundo, de esa manera, si en realidad es un experto tendrá la oportunidad de demostrarlo por ahora solo ha insultado.
4. Como en todas las web, el moderador es libre de eliminar comentarios que sean insultantes, incorrectos y no constructivos.

Beste groete,
EL ADMINISTRADOR.

NOTA:
Para confirmar lo descrito anteriormente en el punto 1, copiamos y pegamos un mensaje del día 10 de septiembre de 2013:

Estimados lectores,
Con relación a la cuestión que plantea nuestro lector, queremos saber si alguna persona nos puede orientar al respecto, para consejosdelimpieza.com es muy importante que nos orienten sobre temas o dudas que los nuevos propietarios de acuarios o peceras hayan podido resolver.
Gracias por su aporte,
sentimos no poder despejar su duda, sin embargo la reseñamos nuevamente:

PREGUNTA: Quisiera saber si el agua de mi pecera tiene buena oxigenación, mis peces últimamente se mantienen arriba como tomando oxígeno y antes no lo hacían ?

Agradecemos su aporte.
'N groet.
EL ADMINISTRADOR.
10 de septiembre de 2013 12:56

. de hecho fue respondida por algunos lectores que habían resuelto un problema parecido.

7 de octubre de 2013, 11:18 Anónimo dijo.

gracias por haber corregido en parte este post. aunque leyendolo en conjunto la verdad es que sigue induciendo a error o confusión.
os dejo alguna recomendación para que la pongais y ayudeis a que la gente conserve a sus peces.

1 hacer el ciclado, esto es no introducir ningun pez en la pecera durante un mes + o -, para que se formen las bacterias beneficiosas de nuestro acuario.

2 imprescindible tener un filtro que nos ayude en la limpieza, esto es algo basico, pero por si acaso alguien lo desconoce.

3 el agua la limpia el filtro, solo debemos recoger las heces y restos de comida con un succionador.

4 el agua que se quita, varía segun gustos, he oido desde un 10% hasta un 30%, pero a menos que tengamos problemas con los valores del agua, no debemos sobrepasar esas cantidades.

5 el agua que repondremos, tiene que haber estado en reposo unas 24 horas para eliminar el cloro.

6 el filtro se limpia con agua del acuario, hacerlo con la del grifo significará la muerte de la colonia bacteriana, que es la responsable de que los valores del agua sean los correctos.

7 para la limpieza del acuario, NO SACAR LOS PECES A OTRO SITIO, se puede hacer pero solo como medida en caso de enfermedad o emparejamiento o cualquier otra causa excepcional, no para la limpieza rutinaria.

8 en lo relativo a las algas verdes, pues lo que sé es que se van con perlón, y a las malas con cuchilla, pero seguro que hay algún producto especifico.

espero que esto os sirva de ayuda, un saludo.

Estimado Lector:
Gracias por su aporte, si quiere envíenos un correo electrónico a [email protected] con sus datos y recomendaciones (gustosos corregiremos lo que pueda inducir a error), nos cuenta de donde proviene su información y si estás en España. te enviaremos completamente gratis nuestros regalos publicitarios.
Beste groete,
Muy agradecidos,
EL ADMINISTRADOR.

8 de octubre de 2013, 10:22 Anónimo dijo.

Sobre el comentario del lector que escribio el 8 de octubre a ls 00:02 , coincido en todo lo que aporta, ya lo expuse yo en comentarios anteriores en lo que si discrepo en lo de dejar el agua reposar, muy importante para todos, informaros si el ayuntamiento de vuestra localidad echa cloro o cloramina, el cloro se evapora como bian ha dicho el compañero en unas 24/48 horas pero la cloramina no se elimina nada mas que con acondicionadores adecuados para la cloramina, no todos los acondicionadores valen un saludete

14 de octubre de 2013, 7:29 Anónimo dijo.

hola, hace un mes le compramos a mi pequeño una pecera de 20 litros y cinco peces de agua fria. hicimos el primer cambio de agua a los 15 dias, segun lo acecuado, solo la mitad del agua y declorando el agua. y fue todo bien, cambiamos de comida porque nos dijeron que era bueno variar y empezamos con comida en escamas, pero ha ensuciado mucho mas el agua, ibamos a cambiarla este fin de semana, pero no nos ha dado tiempo, ayer no quisieron comer, anoche murio uno y esta mañana estaban todos los demas muertos.. ¿puede ser por estar demasido sucia el agua? la depueradora tiene solo un mes, pero hace algo mas de ruido que al principio ¿puede tener algo que ver? ¿es normal que se mueran todos a la vez

Estimado Lector,
Con el tiempo hemos entendido según las sugerencias de personas que tienen acuarios y peceras y están relacionados con el tema, que cuando mueren todos al tiempo, puede deberse a poco oxígeno en el agua, recuerda si estaban por la superficie o quietos en algún sitio el día que no quisieron comer y consúltalo en la tienda donde los compraste.
Esperamos poder dar una primera orientación, ya sabes que conocer directamente el caso es muy difícil.
Un saludo y gracias por leernos
EL ADMINISTRADOR.

30 de octubre de 2013, 9:52 Anónimo dijo.

hola una pequeña duda quisiera una respuesta ante mi interrogante quisera saber cual son los los elementos importantes dentro del acuario para una vida saludable de mis peces y resumiendo todo que se necesita para un aciaurio su emsanblaje

Estimado Lector,
Como ya sabemos el acuario en sí, sería un recipiente de cristal lleno de agua, lo importante para comenzar es la oxigenación, temperatura, ph del agua, y el espacio en el lugar, el filtro es muy importante pero la alimentación y la atención sobre la clase de peces que introducimos es decisiva, para terminar hay que tener muy en cuenta la calidad de la alimentación, básicamente es donde debes centrar la atención.
'N groet.

otra cosa tengo filtros dobles y bomba de oxigeno constantes

mi primer comentario no salio,hola a todos ,tengo una pecera de 20 g hace ya mucho tiempo,el otro dia compre unas tabletas antiamoniaco y dos frascos llamados fluval ,uno es un acondicionador de agua y el otro un realzador biologico ,eche una tableta y 5 ml de cada frasco a la pecera y al otro dia se me murieron 3 pacu bien lindos ,3 shark colombianos y 3 tetras de un solo viaje,quisiera que alguien me explicara o me diera alguna idea de lo sucedido, mi pecera tiene doble filtro y una bomba de oxigeno permanentes.gracias y por favor ayudenme con esta situacion

Estimado Luis,
Nos encantaría poder orientarte mejor, pero para ello invitamos a nuestros lectores expertos, para que nos puedan orientar sobre lo que pudo haber pasado a los peces al añadir al agua:
CASO:
- El otro día compre unas tabletas antiamoniaco y dos frascos llamados fluval ,uno es un acondicionador de agua y el otro un realzador biologico ,eche una tableta y 5 ml de cada frasco a la pecera y al otro día se me murieron.
Gracias por ayudar!
'N groet.
EL ADMINISTRADOR.

12 de noviembre de 2013, 9:56 Anónimo dijo.

dsde hace unos 3 meses tengo unos golfish, pero debo mudarme de ciudad el recorrido es de aproximadamente unas tres horas en auto. como e sla mejor forma para llevarlos..

tengo una hembra gupi y hace tiempo empezo a tener crias, un dia les cambie el agua a todos con agua de la llave y de los pequeños se me murieron 35 peces :( entonces me quedaron 14 y mi hembra. hace poco volvio a estar esperando nuevamente pero hoy despertye y ya havia muerto mi hembra. no se que sucedio,solo tuvo a dos de sus crias y murio embarazada. me podrias ayudar? yo pienso que fue de grande o alguien me comento que fue por frio por que esta horrible el frio por aca y con la pecera se les enfria mas el agua. tambien tengo un beta y el ya casi no kiere nadar pero es "bien" solo no se que pasa el tiene un año y dos meces de vida. y es la misma temperatura que los gupi. GRACIAS

Estimado Cesar,
Desde Consejosdelimpieza.com, invitamos a algunos lectores entendidos en el tema a que nos ayuden a responder su cuestión, en nuestros mensajes consta que suelen pasar por aquí y siempre nos están ayudando, definitivamente hay gente que ha solucionado casos similares, esperamos que nos digan algo. Nos puede seguir en facebook para ver nuestras publicaciones.
Gracias por su consulta,
EL ADMINISTRADOR.

3 de diciembre de 2013, 1:10 Anónimo dijo.

Tengo un problema con mis peces! no sabia mucho sobre la limpieza de la pecera asi que para comenzar los saque de ella y los puse en un recipiente nuevo sin residuos de jabon ni nada, completamente limpio. le agregue agua purificada y agua de la misma pecera. mientras ellos estaban ahi yo comence a limpiar la pecera solo con agua! igual los adornos solo con agua! despues los meti en la pecera y agregue agua purificada solamente ya que bote toda el agua que estaba en la pecera. luego conecte el filtro y pues en eso esta ahorita. y mis peces siguen en otro recipiente con mitad de agua de la pecera y mitad limpia! que hago? debo esperar 24 horas para meterlos nuevamente en la pecera 100% limpia o que hago? AYUDA PORFAVOR!

Estimada lectora,
Lo principal que en nuestra web de limpieza nos hemos dado cuenta con la nota sobre la limpieza de peceras (no somos expertos en acuarios y peces) que mucha gente comenzó a hacer consultas relacionadas con algunos aspectos que causan la muerte de los peces mientras otros lectores trataban de ayudar a resolver esas cuestiones, con todo ello podemos decir que el tema de los acuarios y peceras decorativos (no profesionales), funcionan mediante ensayo y error hasta que puedas dar con el punto óptimo en que tus peces viven, aunque suene macabro van a morir muchos durante el aprendizaje, solo debes estar tranquilo en intentar consultar con el almacén donde los has comprado para ir acomodando el lugar y que duren más tus peces.
Por ejemplo tenemos una pregunta a nuestro correo electrónico que hace un lector, y que no podemos responderla y consiste en:
- "Cuánto tiempo viven los peces color naranja que en colombia se llaman bailarinas? cuanto deben vivir para considerar que fueron bien cuidados?
Si alguien que nos consulte, nos puede despejar esa duda, le estaremos muy agradecido.
Muchas gracias por leernos.
groete
EL ADMINISTRADOR.

8 de diciembre de 2013, 21:46 Anónimo dijo.

No me ayudo en nada eso ¬_¬'

8 de diciembre de 2013, 23:40 Anónimo dijo.

buen día tenia un pez bailarina y se me murió de repente ya q el comía y era muy imperativo lo normal de ellos pro hoy 20 -12 amaneció en la parte d arriba de la pecera y duro 1 hora se m murió tenia 5años d vida muy bien cuidado con tod y su limpieza pero lo q m xtraña es q no tenia manchas marrones, ni otra cosa extraña, murió de su color naranja con blanco sus ojos negros lo unik fue q tenia la punta d su cola como comida pero no toda otra pregunta esta bien tener un pez carpa en la pecera es un limpia pecera

20 de diciembre de 2013, 16:16 Anónimo dijo.

hallo. bueno tengo mi pecera desde abril de este año y ultiamente (alrrededor de un mes) se me a muerto un pecesito y hoy acabo de ver que esta agonisando otro y no se claramente la razon . solamente me estaria quedando un pez, pero lo que me preocupa es la razon de sus muertes . dankie

Aunque somos una web enfocada en la limpieza, nuestra nota ha logrado atraer a los interesados en las peceras y poner éste medio a disposición de quienes necesitan que les echen una mano con sus acuarios y los expertos conocedores de ellos. +AGRADECEMOS SI ALGUIEN PUEDE DESPEJAR LA DUDA DE NUESTRO LECTOR.
Gracias por tu mensaje,
'N groet.
EL ADMINISTRADOR.

26 de diciembre de 2013, 2:10 Anónimo dijo.

Hola, tengo una pecera pequeñita de 20 litros con peces de agua cálida, hice todo el procedimiento tal cual me lo explicaron, la compré el día 29 de diciembre, la llene el día 30 e introduje los peces el día 5 de enero con todo el protocolo q me indicaron. El caso es q se me han muerto los 3 peces de colores amarillo, negro y blanco (perdonar q no me sepa los nombres), los 3 "borrachines", y de 10 pececitos pequeñitos ( unos con una línea planteada a lo largo del cuerpo) me quedan 3. Los únicos q han aguantado son unos en forma triangular blancos con líneas negras
¿Que está ocurriendo? ¿Que he hecho mal? Estoy muy preocupada porque es la primera vez q tengo peces y no me gusta que sufran los animales. Te agradecería q me ayudaras. groete

Estimada Lectora,
Agradecemos su consulta, como podrá entender, es muy difícil dar una explicación a las inexplicables muertes de muchos peces de peceras comprados en almacenes, los entendidos en peces saben que la mortalidad de los peces de los acuarios domésticos (no profesionales) es muy alta, algo a lo que hay que acostumbrarse y mediante la mejora en los procedimientos ir alargando la vida y experiencia de nuestros peces.
Agradecemos a algún experto que esté leyendo tu consulta, que utilice el buzón de comentarios (no requiere de clave o correo).
Beste groete,
EL ADMINISTRADOR

Hola tengo un acuario de 14 litros con un filtro externo de cascada buenísimo, pero se me han muerto ya tres de los cuatro peces. Siepre ocurría igual. Primero se quedaban inóviles, en el fondo de la pecera, en una esquina, dejaban de moverse, luego dejaban de alimentarse y finalemnte morían. Paulatinamente, primero uno, en una semana otro y en la siguiente eltercero. Me dijeron en la tienda de animales que les pusiera una cucharada de sal gorda, y funcionó al principio, pero el que estaba delicado luego murió. Ahora el único que me queda stá pocho, muy arriba, casi en la superficie, y moviendose muy poco, cuando solía ser superactivo. Es un gorrita roja de tres colas. ¿Hay algoq ue pueda hacer para que no se me muera?¿puede ser que haya alguna infección en el acuario. Después de echarles la sal ha empezado a habre espuma, y ahora me hace dudar de si es de la sal o si hay espuma es porque el agua tuviera jabón. Es muy triste porque son lospeces que trajeron los reyes magos a mi hijo de dos años y les cuidaba con mucha dedicación y esmero, el pore está ya harto de cantarles adios pececito adios- ¿Algo que pueda hacer para salvar a este pez?

Estimada Bea,
Gracias por tu consulta, los peces de acuarios o peceras de casa, pueden ser muy frágiles y un simple error los puede matar. tenemos entendido que cuando se acercan mucho a la superficie puede ser porque le hace falta oxígeno, sin embargo espero que sean nuestros lectores mas entendidos quienes nos ayuden con el caso que comentas.
Beste groete,
EL ADMINISTRADOR.

4 de febrero de 2014, 18:21 Anónimo dijo.

Bea Lucas tambien lo que tengo entendido puedes buscar gotitas que son vitaminas para los peces lo que es poner su organismo mas fuerte de estos y sean menos propensos a enfermarse tambien utiliza el anticloro.

Estimado Lector,
En Consejosdelimpieza.com agradecemos mucho su aporte, seguramente bea también, sobra decir que es muy interesante lo que comentas de las vitaminas (tiene lógica) y si los ayuda a ser más resistentes mucho mejor.
Si estás en europa nos encantaría que nos enviases tus datos al correo electrónico [email protected] para enviarte totalmente gratis uno de nuestros regalos publicitarios.
groete
EL ADMINISTRADOR.

27 de febrero de 2014, 10:42 Anónimo dijo.

Recordad que la críanza y manutención de los peces es complicada y delicada recomiendo acatar las recomendaciones respectivas y tomen en cuenta que una buena opción son los peces de la china en terminos comunes peces dorados que son un poco más resistentes a cualquier temperatura y aclimatación.

Estimado Lector,
Es una gran recomendación, justo lo que estábamos esperando. Si estas en España envíanos tu dirección a nuestro E-mail para enviarte uno de nuestros curiosos regalos publicitarios.
Te agradecemos que amplíes el nombre del resistente pez. para que quizás viva un poco más en las peceras de nuestros lectores.
Beste groete,
EL ADMINISTRADOR.

puedo extraer las heces de los goldfish todos los dias

lo que pasa es que tengo dos goldfish los separe por que tenia una pecera de 10 galones y ya estan muy grandes voy a comprar una de 30 para volverlos a juntar

disculpe si no lo salude antes soy nuevo en esto y muchas gracias por su ayuda

Estimado Javier,
Suponemos que no es buena idea perturbar o "revolver" el agua a diario, si algún lector especialista nos puede recomendar una frecuencia para extraer las heces de los goldfish de Javier, le estaremos muy agradecidos. Espero que nos comentes como te va con los nuevos peces.
Beste groete,
EL ADMINISTRADOR.

14 de marzo de 2014, 2:04 Anónimo dijo.

buenas tarde mi hermanna tenia los peces en balde estaba lavanfo la pecera mi hijo en un descuido tomo una piedra pequena la tiro al balde en media hora murieron porque cual habra sido la razon

Estimada Lectora,
Al parecer lo peces de acuarios se pueden morir a causa del estrés o por algún golpe ocasionado con la misma piedra. Si algún entendido nos puede explicar el efecto que los golpes fuertes (dentro o en el cristal) pueden causar en los peces, les estaremos muy agradecidos. además le enviaremos uno de nuestros regalos publicitarios.
un saludo,
EL ADMINISTRADOR.

7 de abril de 2014, 12:08 Anónimo dijo.

hola me llamo sophia , hoy mi pecesita estaba pariendo en la madrugada y nacieron 7 peces encontré 6 mientras que ya no vi uno cuando mi mama estaba sacando el agua vio otro pez y me dijo que buscara un potesito que tenia en mi cuarto y cuando lo agarro ya estaba muerto este pecesito murió con los ojos abiertos lo estaba viendo con la lupa de mi abuela y lo estaba moviendo pero era tarde ya estaba muerto y ahora lo voy a llevar a la playa en el mar porque no lo puedo tener aquí toda la vida porque se va a poner podría y olera feo.
Chao

Estimada lectora,
Lo siento por tu pececillo, aunque de todas maneras el lado amable de la cuestión es que tienes la suerte de lograr que tus peces de acuario se reproduzcan, así que ánimo!
Beste groete,
EL ADMINISTRADOR.

Hola, soy nuevo en esto de tener una pecera, la compre hace 15 dias, y el vendedor me dijo que no habia problema con meterle hasta 15 peces, las dimenciones son 50 cm de larga, 40 cm de altura y 25 cm de ancha, sin embargo,
tengo 2 koi neo , 4 bailarina dorada, 2 cabeza de neon, y 5 de los mas pequeñitos, aqui en colombia los llaman cebras o arcoiris, tengo barias dudas :

1. como calculo el tamaño de la pecera, y saber cuantos litros de agua tiene.
2. los koi son de 15 cm de largo, y se agitan demasiado, y las bailarinas de 9cm mas o menos. sera que es muy reducido el espacio.?
3.se me murieron los 2 cabeza de neon, los otros se restriegan contra la grava o el vidrio de vez en cuando, pero una bailarina lleva 2 dias que no mueve muy bien la cola, y veo que el chorro con filtro sumergible, la inpulsa sin control a veces, me recomendo el vendedor, aplicar 15 gotas de antihongos a la pecera cada 24 horas, a ver si mejora, llevo 2 dosis y sigue igual, sera que debo sacarla aparte o esta bien la dosis?
Me ha parecido muy interesante esta pagina, no sabia nada de peces pero me tome el trabajo de leerla en su totalidad.
pues tengo aun muchas dudas, los felicito y gracias por los buenos consejos, espero me puedan orientar. Dankie

Estimado Caballero,
A simple vista puede resultar que tenga muchos peces de diferente clase en un espacio muy reducidos, por los neón. ya sabemos que son muy delicados y se mueren muy fácilmente por cualquier motivo (por eso en algunas tiendas los venden por docenas) y a algunos padres les toca estar comprando muy seguido cuando sus hijos tienen peceras y están muy apegados a ellos.
Los síntomas de la bailarina, se corresponden con lo que cuentas, no se encuentra bien y se puede deber a muchos factores. en ocasiones esas inexplicables muertes pueden deberse a que ya vienen con hongos o débiles del sitio de donde proceden hasta que llegan a la tienda y a sus manos.
Esperemos que algún experto que aveces nos ayuda por medio de éste buzón, nos proporcione una explicación mas amplia con base en lo que nuestro lector explica de sus peces de acuario.
Sentimos no poder ser mucho mas exhaustivos pero por lo menos haber dado alguna sugerencia para que consulte o amplíe con el vendedor.
Beste groete,
EL ADMINISTRADOR.

23 de abril de 2014, 14:49 Anónimo dijo.

mandè a alguien mudar mi pecera y descargò menos de la mitad del agua de pecera en un balde y luego la descargò y mi ahora se està llenando de burbujas. se van a morir mis peces??creo que habra quedado algo de jaboncito por eso la espuma :/

9 de mayo de 2014, 22:00 Anónimo dijo.

muchas gracias por tu blog tan util

Estimado Lector,
Estamos muy agradecidos con tu comentario!
Beste groete,
EL ADMINISTRADOR.

2 de julio de 2014, 16:16 cynthia dijo.

Hola a todos..una consulta, tngo una pecera hace 3 meses, en la cual introduje 7 peces en las dos primeras lavadas todo estuvo bn, a pesar, de q vaciaba toda el agua sucia de la pecera. pero la ultima vez se me murieron 4 peces. no c si fue x el exceso de alimento o x q uno de los filtros estuvo molestando, pero lo cambie x otro nuevo.
Será q me pueden decir que sucede? Mil gracias por su atención y colaboración

Estimada Cynthia,
Gracias por tu consulta, como es de suponer, dada la delizadeza y fragilidad de los peces de acuario, puede deberse a cualquiera de las razones que acabamos de comentar. Desde aquí lanzamos la pregunta a los cientos de conocedores y tenedores de acuarios que hayan podido experimentar una situación similar y que nos puedan orientar un poco.
Beste groete,
EL ADMINISTRADOR.

30 de julio de 2014, 14:23 Anónimo dijo.

Bue dia
hay unas gotas que echamos al agua cuando esta completamente limpio y con los peces dentro, entre estas hay unas gotas de color azul, que tan recomendable son estas gotas? tienen algun beneficio para los peces? o solo se utiliza para adornar el color del agua, y por ultimo esta bien o mal echar estas gotas con los peces dentro o tambien debemos esperar un tiempo prudente entre las gotas y la introduccion de los peces al acuario?
Baie dankie

Estimado Jhon,
Quizás se trate de las gotas de azul de metileno, pero podemos esperar a que alguno de nuestros lectores que maneje el producto nos oriente un poco al respecto.
Gracias por tu mensaje
EL ADMINISTRADOR.

4 de septiembre de 2014, 18:14 Anónimo dijo.

tengo una duda. cada que me compro un pez se me muere será porque no tengo un oxigeno o que?

Estimado Lector,
Estos peces son muy delicados y cualquier cosa puede ser la causa, incluso prueba cambiando de tienda donde los compras, algunos pueden ser manipulados muy bruscamente o vienen desde muy lejos mal embalados para el transporte.
Beste groete,
Sergio

por que a mi pecera se le opaco el agua

Estimada Rocío,
Vamos a lazar la pregunta a la comunidad, para ver si quizás alguien nos da una respuesta de experto.
'N groet.
EL ADMINISTRADOR.

15 de octubre de 2014, 9:25 Anónimo dijo.

Hola, me preguntaba si el popo de un pez es comestible

Estimado Lector,
Limpiar el pescado antes de ingerir es muy importante para eliminar todas las vísceras y la materia fecal de ellos, igual sucede con el marisco, pero finalmente para el caso de algunas especies muy pequeñas que aunque se limpien, quedarán algunas tracas de heces que serán ingeridas por el ser humano, pero en general la materia fecal puede estar llena de bacterias nocivas para la salud y la recomendación es limpiar muy bien el pescado para no ingerirlas.
*Si algún lector sabe algo sobre la pregunta de nuestro lector, agradecemos que nos lo cuente.
Beste groete,
EL ADMINISTRADOR.

15 de diciembre de 2014, 9:32 Anónimo dijo.

Por que el agua de mi acurio se volvio blanco y ya se me murio un pez Moly tengo un acurio de 120litros tengo dos filtros y un oxigenador la temperatura esta a 26grados centigrados no se que puede estar mal y eso del agua blanco me preoucupa :-(

10 de enero de 2015, 2:01 Anónimo dijo.

ABRA alguen que se dedique a linpiar peseras tengo una de 200 litros y es muy conplicado darle mantenimiento adecuado

26 de abril de 2015, 20:50 Anónimo dijo.

Mi peceera es de 125 al limpiarla he introducir el agua con los quimicos adevuafos para reducir el cloro . se murieron todos mis peces por que estoy muy triste tenia alrededor de 25 pececitos

Estimado lector,
Lo sentimos mucho, hemos recibido cantidades de consultas específicas sobre casos como el tuyo, QUEREMOS PEDIRLE A ALGÚN EXPERTO EN EL TEMA DE LOS PECES PARA QUE MIRE EL BUZÓN DE COMENTARIOS (DE FACEBOOK Y EN ÉSTE MURO) Y SI SABE LA CAUSA O LA SOLUCIÓN A ALGUNA CUESTIÓN, LE ESTAREMOS MUY AGRADECIDOS DE QUE NOS ECHE UNA MANO !
Como es obvio queremos ayudarte, pero nuestra especialidad es el procedimiento de limpieza y en honor a la efectividad, nos encantaría que nos ayuden a ir resolviendo las consultas de nuestros lectores, algún experto en peceras (que nos leen), nos puede contactar también por nuestro correo o perfiles.
Gracias y esperemos que en la nueva pecera todo salga mejor.
Un saludo y mucha suerte!
Consejosdelimpieza.com

"Mi pecera es de 125 litros al limpiarla e introducir los peces ha muerto"

Las causas pueden ser varias, te las digo segun imagino que tenga mas probabilidad.

Te has pasado en la cantidad de quimicos para reducir el cloro. Esto ha hecho que el remedio sea peor que la enfermedad, como se dice en españa.

El agua era en su mayoria o totalmente nueva, y sin ciclado aun no estaba preparada para el mantenimiento del tipo de peces que tienes.

Estos dos factores o uno de ellos sumado al estres creado por la estraccion de los peces del acuario para hacer limpieza.

Me inclinaria por la primera con la suma de la segunda o la tercera, o quoza ambas.

Intenta leer siempre las indicaciones que vienen en los paquetes de los productos para el agua.

Hola Jorge,
Desde nuestra web estamos muy agradecidos por tu mensaje compartiendo tu expriencia para ayudar a otras personas, por ello te agradecemos que nos envíes tus datos de dirección al correo [email protected] , para enviarte por correo totalmente gratis, alguno de nuestros curiosos regalos publicitarios.
gracias y un saludo!
Consejosdelimpieza.com

mi pecera se ensucia muy pronto y cambie agua de filtro y de la potable y sigue igual el agua se torna verde

Si alguien conoce la razón, le estaremos muy agradecidos de que nos comente por que razón se torna de color verde el agua de la pecera.
Gracias a todos!
El equipo de consejosdelimpieza.com

Hallo. quisiera saber cuantos peces puedo poner en una pecera de 20 litros

Estimada María,
Gracias por tu excelente pregunta, y agradecemos a nuestros lectores expertos en peceras, que nos cuentes cuantos peces de tamaño promedio, podemos meter en una pecera de 20 litros.
Beste groete,
Consejosdelimpieza.com

Hola ante todo un cordial saludo, xfavor quería salir de una duda, es cierto que tener muchos peces en la pecera ( mas de su capacidad) les asegura la muerte A según por las heces?

Hola Emily,
Gracias por leernos, con respecto a tu cuestión, la razón que argumentas sobre la cantidad de peces en la pecera, puede ser lógica teniendo en cuenta la contaminación del agua que esto pueda acarrear, pero también una de las principales razones, es el consumo de oxígeno. También algunos expertos comentan que el estrés suele afectar también los peces de acuarios.
Gracias y un saludo
Consejosdelimpieza.com

TUBE VARIOS PECES Y SE ME FUERON MURIENDO.. ME REGALARON OTRO SOLITO Y DECIDÍ DEJARLO SOLITO. HACE 3 AÑOS MASO YA Q LO TENGO. PERO HACE UN TIEMPITO A ESTA PARTE Q ESTA PANZA ARRIBA O SE PONE VERTICAL. Y ASI QUEDA X BUENOS RATOS. LE DABA UN POQUITO DE COMIDA TODOS LOS DIAS, PERO AL VER ESTA ACTITUD, UN AMIGO ME DIJO Q LE DIERA DIA X MEDIO.. PERO IGUAL SIGUE HACIENDO LO MISMO. QUE LE PUEDE PASAR ENTONCES. ME PREOCUPA MI SAMUEL. TIENE BUEN ESPACIO, LE CAMBIO PARTE DEL AGUA UNA VES AL MES, LE DOY SU COMIDITA DIA X MEDIO. LE HABLO TIENE SUS CHICHES Y PLANTITA DE SIEMPRE. ME PUEDEN ASCESORAR X FAVOR. DANKIE

Hola Carolina,
Por coincidencia, eso le pasó a nuestra editora..y lamentablemente murió su pececillo y no alcanzamos a saber que le sucedió, luego en la tienda le comentaron que pudo ser un hongo, exceso de comida o que sencillamente ya estaba viejo (4 años), porque "supuestamente" no suelen vivir mucho.
Sin embargo ahí queda tu pregunta por si alguien nos puede comentar ¿porqué flotan en la parte superior de la pecera?
Gracias y esperemos que Samuel vuelva a la normalidad y viva micho tiempo!
groete
Consejosdelimpieza.com

12 de noviembre de 2015, 17:33 Anónimo dijo.

muchas gracias por la información, cometí todos los errores posibles con mi bruta ignorancia y sufrí la consecuencia inevitable de sentirme una asesina de peces, tengo mi primer acuario y en el paso de una semana murieron 14 peces, por lo que puedo entender fue el cloro del agua., si mas adelante tomo coraje de intentar poblar mi pecera consulto las dudas que me surjan para evitar un fin trágico, gracias por compartir tanta información.

Gracias estimada lectora,
Esperamos que la próxima vez tenga mucha suerte, de todas formas los peces de acuarios domésticos son muy delicados y tienen una alta tasa de mortalidad. aveces hay suerte y duran un buen tiempo. ese será tu caso.
Mucha suerte y un saludo,
Consejosdelimpieza.com

3 de diciembre de 2015, 16:11 Miquel dijo.

Hola he adquirido 2 goldfish no sabia que eran tan sucios tengo una pecera de 6 litros metraquilato y un aireador a ellos se les ve bien pero el agua esta muy sucia y solo hace 1 dia que los tengo es posible que sea por exceso de comida?

Estimado Miquel,
Efectivamente, aveces ese color turbio del agua responde a la comida y en otras ocasiones se debe a que hay un alga u otro elemento vivo presente, esperamos que algún experto nos disipe mejor tu duda.
Gracias por seguirnos y mucha suerte con tus nuevos pececillos!
Consejosdelimpieza.com

Tengo un pez Oscar no quiere comer y esta muy depremido y por dias se nota agrecibo,con ganas de tirar la pesera al suelo y hace salpicar el agua

Estimado Olarte,
Solo esperamos que algún lector que sea experto en peces nos pueda confirmar si ésto de la "depresión" y agresividad es posible en estos animalitos o se trata de algún dolor que lo hace actuar de esa manera.
Un saludo y ojalá se calme el pececillo!
Consejosdelimpieza.com

Ahora en diciembre el ruido de los juegos pirotécnicos por puede afectar nuestros acuarios?

Estimado Francisco,
En realidad no ha sido comprobado pero si hay mucha vibración es probable que se estresen un poco. pero no hasta el punto de morir.
Si puedes cambia tu pecera de lugar a un sitio menos expuesto de casa.
Un saludo y gracias por contactar!
Consejosdelimpieza.com

Buen Dia tengo en mi pescera solo golfis pero uno de ellos solo esta echado con las aletas arriba parece muerto pero cuando lo toco si se mueve. Porfavor quisiera que me ayuden, temo que mi golfi se me muera :(

Hola Shely,
Ese pececillo quizás esté agonizando. ojalá se mejore,
Un saludo y te deseamos mucha suerte!
Consejosdelimpieza.com

Buenas noches , compré un acuario más grande que el que tenía en casa , lave todo , lo armé le pase el agua del acuario pequeño al nuevo con los peces , luego puse diez litros de agua tratada con aquasana , puse el calentador , el aireado, y al rato puse los nuevos peces , como la vendedora me explicó . Estaban todos bien pero me levanté a,verlos recién y están casi todos muertos , no sé que pudo haber pasado . Las especies q tenía eran lebistes, cebritas , y dos más q no recuerdo , podrían ayudarme por favor ? Es de mi hijo el acuario cuando despierte se pondrá muy triste

Estimada lectora,
Como te imaginarás, es poco lo que se puede hacer ya con los pececillos y es una pena, lo que te recomiendo ahora es comprar unos peces un poco más resistentes, en general los Goldfish, Carpines, Pez dorado o bailarinas, son muy resistente y duran más tiempo en los acuarios de casa.
Un saludo y que tengas mucha suerte!
Consejosdelimpieza.com

Que puedo hacer si no deje que el acuario madurará y metí a los peces, les doy comida como me dijeron, los cuido bien, pero ya llevo 3 peces muertos, me siento bastante mal y no sé qué hacer, me podrías dar unos consejos por si en algún día vuelvo a comprar?

5- Sobrealimentación

Usted puede preocuparse de que sus peces tengan hambre y mueran si no son alimentados lo suficiente, pero en realidad es más dañino alimentar demasiado a sus peces. La sobrealimentación es un problema común y uno que puede ser peligroso incluso si usted sólo es culpable de ello en ocasiones. El alimento sin comer se hundirá en el fondo de la pecera y se descompondrá gradualmente, aumentando la cantidad de amoníaco en el acuario. Una manera de absorber toda la comida que no se ha comido es incluir un pez de fondo que se alimente como un bagre para burlarse de las sobras. Los cambios regulares de agua también pueden ayudar a minimizar los efectos de la sobrealimentación. Pero prevenir es mejor que curar, así que es mejor no sobrealimentar en primer lugar.

8- Agua contaminada

El agua puede contaminarse fácilmente, y el más mínimo rastro de material extraño puede causar problemas a los habitantes del tanque. Una de las maneras más comunes que un tanque de los pescados puede llegar a ser contaminado es al hacer un cambio del agua. Recomendamos utilizar el mismo cubo sólo para los cambios de agua y para los cambios de agua. No laves nunca este cubo con productos de limpieza, ya que, por ejemplo, la más mínima gota de detergente puede contaminar el agua. El agua también puede contaminarse si agregas el agua directamente del grifo sin usar un declorador para eliminar el cloro y otras toxinas.

U mag belangstel:

Pin
Send
Share
Send
Send